Šetrite čas so službou rezervovať a vyzdvihnúť

Vytvorte si rezerváciu online a tovar si vyzdvihnite v našej predajni už za 2 hodiny. Ušetríte svoj čas a pobehovanie po predajni. To všetko úplne zadarmo.

Vytvorte si účet

Aby sme vám mohli tovar zarezervovať, musíme vás najskôr poznať. Vytvorte si u nás účet kliknutím na ikonku prihlásenia v pravom hornom rohu obrazovky a potom na tlačidlo registrácie. Registrácia zaberie pár sekúnd a vaše údaje u nás budú v bezpečí.

S vaším účtom získate veľa výhod:

  • Možnosť rezervácie tovaru v predajni úplne zadarmo
  • Históriu rezervácií
  • Históriu naposledy prezeraných produktov
  • Zrýchlené vyplňovanie objednávkových formulárov

Vytvorte si rezerváciu

Po prihlásení sa do svojho účtu si už môžete pridávať produkty do košíka pomocou tlačidla „Rezervovať“. Pre dokončenie rezervácie choďte do košíka a kliknite na „Pokračovať k rezervácii“. Aby sme vám mohli dať vedieť, že je tovar nachystaný, potrebujeme váš e-mail a telefón . Pokiaľ už ho poznáme, stačí rezerváciu potvrdiť. Na viac sa pýtať nebudeme.

Takto ľahko a rýchlo si tovar rezervujete – my vám rezerváciu potvrdíme a vy už tovar iba vyzdvihnete. Pohodlne, rýchlo, bez radov.

Ako to funguje?

  • Rezervovaný tovar bude nachystaný najneskôr do 2 hodín.

  • Tovar vám postrážime 3 dni od dátumu potvrdenia rezervácie.

  • Za tovar platíte až pri prevzatí v predajni.

  • Za službu samotnú nič neplatíte - tovar vám nachystáme zadarmo.

  • Ak prídete autom, máme pre vás rezervované parkovacie miesta priamo pri vchode do DRIVE-IN ARÉNY.

Najčastejšie otázky a odpovede

  • Kedy si môžem rezervovaný tovar vyzdvihnúť?

    Tovar pre vás bude nachystaný najneskôr do 2 hodín od rezervácie. Spravidla to ale bude skôr. Hneď ako bude tovar nachystaný, dáme vám vedieť e-mailom. Než pre tovar vyrazíte, vždy vyčkajte na potvrdzovací e-mail, že je tovar nachystaný - vyhnete sa tak zbytočnému čakaniu.
    Po obdržaní potvrdenia si tovar vyzdvihnite do 3 dní v bežnej otváracej dobe odborného centra.
  • Kde bude rezervovaný tovar nachystaný?

    Nachystanú rezerváciu si môžete vyzdvihnúť v DRIVE-IN ARÉNE. Informáciu, kde sa váš tovar bude nachádzať nájdete aj v potvrdzovacom e-maile.
  • Čo ak si tovar nestihnem vyzdvihnúť?

    Na expiráciu rezervácie vás upozorníme e-mailom. Pokiaľ si budete priať, aby sme vám rezervovaný tovar postrážili ešte o trochu dlhšie, kontaktujte našu priateľskú zákaznícku podporu na podpora@bauhaus-sk.sk, na tel. čísle+421 222 211 311 alebo využite kontaktný formulár a my sa vám ozveme.
  • Ako prebieha platba za rezervovaný tovar?

    Za tovar platíte až v odbornom centre pri prevzatí. Pokiaľ ste na niečo pri rezervácii zabudli, odovzdáme vám nezaplatenú rezerváciu v košíku a môžete pokračovať do predajne ako obvykle. Potom zaplatíte na pokladni tak, ako ste zvyknutí.
  • Môžem pri platbe za rezervovaný tovar uplatniť vernostnú zľavovú kartu?

    Áno – vzhľadom na to, že platíte na predajni, je možné použiť vašu vernostnú kartu so zľavou až 10 %. Nemáte ešte vernostnú kartu? Pozrite sa, ako ju získať -  Vernostný program.
  • Je možné rezervovaný tovar stornovať?

    Áno. Pokiaľ si prajete rezerváciu stornovať, jednoducho nám napíšte na podpora@bauhaus-sk.sk a my už zariadime zvyšok. Za storno nič neplatíte.

Máte nejaké ďalšie otázky?

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"wysiwyg\/zakaznicke-centrum\/kontaktni_formular.jpg"}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás