Reklamácie

  • Chcem reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

    Najjednoduchšie pre vás bude, ak tovar zaveziete na reklamačné oddelenie do odborného centra BAUHAUS. Tam s vami kolegovia spíšu reklamačný protokol, na ktorého základe zašleme výrobok do autorizovaného servisu. Servis prezrie tovar, posúdi oprávnenosť reklamácie a pošle ho späť na reklamačné oddelenie s vyjadrením. Výsledok reklamácie vám zašleme e-mailom, prípadne rovno zavoláme. Ak si budete priať dostať výsledok e-mailom, dohodnite sa na tom pri spisovaní reklamácie. Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, ktoré sa počítajú od prvého dňa po spísaní reklamačného protokolu. Podrobný reklamačný poriadok nájdete tu: Reklamačný poriadok
  • Kúpený tovar je príliš veľký, aby som ho mohol jednoducho priviesť. Existuje aj iná možnosť podania reklamácie?

    Ak ide o väčší výrobok, môžete chybu nafotiť, opísať a spoločne s fotografiou účtenky zaslať na e-mail podpora@bauhaus-sk.sk. Pracovníci zákazníckeho centra odovzdajú vašu požiadavku na reklamačné oddelenie, ktoré vás bude kontaktovať. Spoločne sa potom dohodneme na ďalšom postupe.
  • Rozhodol som sa vrátiť zakúpený tovar. Aké musím splniť podmienky?

    Tovar zakúpený v odborných centrách BAUHAUS môžete vrátiť do 4 kalendárnych týždňov (28 dní). Tovar musí byť v originálnom obale, nepoužívaný a musíte mať originál účtenky. Ak od nákupu uplynulo viac než 28 dní, prípadne nemáte originál účtenky, vrátenie tovaru bohužiaľ nie je možné.
  • Tovar som už rozbalil/použil, môžem ho ešte vrátiť?

    V takom prípade všetko záleží od posúdenia pracovníkov na predajni. Privezte tovar späť, my ho prezrieme a rovno vám oznámime naše rozhodnutie.
  • Môžem vrátiť tovar upravovaný pre mňa na mieru?

    Bohužiaľ nie. Tovar upravovaný na mieru, ako napríklad narezané dosky, káble atď., nie je možné vrátiť. Tiež nemôžete vrátiť tovar, ktorý sme objednávali špeciálne pre vás a štandardne ho nepredávame.

Na stiahnutie

Reklamačný poriadok