Zákaznícke centrum

Otázky a odpovede

  • Stratil som účtenku, môžem požiadať o vystavenie duplikátu?

    Ak nejde o nákup starší ako jeden rok, tak áno. Na email podpora@bauhaus-sk.sk nám zašlite výpis z internetového bankovníctva, aby sme platbu mohli dohľadať. Ak to nie je možné, potrebujeme poznať dátum nákupu, presnú výšku platby, posledné 4 čísla použitej platobnej karty a jej typ (ak ste na platenie použili telefón alebo inteligentné hodinky, tiež nám to napíšte, pretože potom sa môže číslo karty odlišovať). Vystavenie duplikátu je spoplatnené, o možnosti jeho vyzdvihnutia na informáciách vás budeme vopred informovať.

  • Chcem reklamovať zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

    Buď môžete tovar zaniesť na najbližšiu predajňu na reklamační oddelenie alebo (ak ide o väčší a ťažko prepravovateľný tovar) môžete chybu nafotiť, opísať a spoločne s fotografiou účtenky zaslať na e-mail podpora@bauhaus-sk.sk. Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, ktoré sa počítajú od prvého dňa po spísaní reklamačného protokolu.
    Výsledok reklamácie vám zašleme textovou správou na vaše telefónne číslo, prípadne rovno zavoláme. Ak si budete priať dostať výsledok e-mailom, dohodnite sa na tom pri spisovaní reklamácie. Všetky podrobnosti týkajúce sa reklamácií nájdete v sekcii Reklamácie.
  • Kúpil som tovar, ale nevyhovuje mi. Za akých podmienok ho môžem vrátiť?

    Tovar môžete vrátiť do 28 dní od nákupu. Musí byť nepoužívaný, v originálnom obale a je nutné mať originál účtenky. Ak ste tovar už rozbalili, potom všetko záleží od posúdenia pracovníkov v odbornom centre. Privezte tovar späť, my ho prezrieme a rovno vám oznámime naše rozhodnutie. Ak chcete tovar vrátiť v inom odbornom centre, než ste ho kúpili, overte si najskôr na našej zákazníckej linke (+421 222 211 311), či je to možné.

    Ak chcete vrátiť tovar, ktorý sme vám upravovali na mieru (napríklad narezané dosky, káble atď.), tak taký materiál nie je možné vrátiť. Tiež nemôžeme vziať späť tovar, ktorý sme objednávali špeciálne pre vás a štandardne ho nepredávame.
  • Ponúkate množstvové zľavy, prípadne výhodnejšie ceny konkrétneho sortimentu?

    Áno. Základnou možnosťou je naša vernostná kartička, s ktorou môžete získať zľavu až 10 % na vybraný tovar. Všetky informácie k nášmu vernostnému programu nájdete tu: Vernostný program
    Okrem toho ale ponúkame aj širokú škálu paletových zliav, kedy pri odbere väčšieho množstva tovaru dostanete výhodnejšiu cenu. A ak máte v pláne nákup v celkovej hodnote nad 2 000 EUR, môžete nám vopred napísať na e-mail podpora@bauhaus-sk.sk, kde vašu požiadavku spracujeme a zistíme možnosti individuálneho nacenenia.
  • Aké náradie si od vás môžem požičať a koľko stojí požičanie na deň?

    K službe Požičovňa náradia sme pre vás prichystali úplne novú stránku: Požičovňa náradia
    Nájdete tu cenník, dostupnosť náradia a v sekcii „Otázky a odpovede“ tiež najdôležitejšie informácie týkajúce sa tejto služby. Ak máte otázku, na ktorú tam nezodpovedáme, radi vám pomôžeme na zákazníckej linke (+421 222 211 311), prípadne nám pošlite e-mail s otázkou na adresu podpora@bauhaus-sk.sk.

  • Môžem si objednať tovar s dopravou domov? Koľko zaplatím za dopravu?

    Ak si chcete objednať tovar s dovozom domov, je to možné zatiaľ iba osobne na predajni. Cena dopravy je účtovaná podľa kilometrov a platí sa cesta tam aj naspäť. Taxa za kilometer sa odvíja od auta, ktoré je potrebné na prevoz tovaru (závisí od celkovej hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru). Cenu dopravy vám vždy povieme vopred, dopravcu kontaktujeme až po odsúhlasení predloženej kalkulácie. Konkrétne ceny nájdete tu: Rozvoz tovaru

  • Mám pre vás obchodnú ponuku, komu ju môžem dať?

    Obchodné ponuky posielajte na e-mail podpora@bauhaus-sk.sk, pracovníci zákazníckeho centra ju prepošlú na kompetentné osoby. Na ich zvážení potom bude, či vás kontaktujú späť alebo či sa rozhodnú na ponuku nereagovať.

  • Som vodič a veziem vám tovar. Kedy ho môžem zložiť?

    Pracovná doba príjmu je PO – ŠT: 8:00 až 16:00 (obedná prestávka 12:00 až 13:00), v piatok potom 8:00 až 14:00 (bez prestávky). Cez víkendy a štátne sviatky príjem tovaru nefunguje. Poradie vykládky sa riadi podľa príjazdu. Kamióny, ktoré prišli pred vami, majú prednosť. Ak sa pracovník príjmu rozhodne poradie zmeniť, je to plne v jeho kompetencii. Rovnakými pravidlami sa riadia aj vratky a reklamácie.

  • Sponzorská činnosť spoločnosti BAUHAUS.

    BAUHAUS k.s. sa angažuje v mnohých sponzorských akciách. Dlhodobo smerujeme naše úsilie najmä na pomoc deťom, ktoré to potrebujú najviac. Sme partnerom niekoľkých detských domovov a nadačných fondov, nárazovo pomáhame konkrétnym nemocniciam. Naša pomoc má podobu hmotných darov, prípadne sa finančne podieľame na projektoch, ktoré si vytkli za cieľ zjednodušiť život hendikepovaným a znevýhodneným. V tejto chvíli máme kapacity určené na sponzorskú činnosť naplnené a ďalšie rozšírenie neplánujeme.

OC Čestlice - Přířez dřeva

21.7.2020

ABS ohraňovačka je aktuálně mimo provoz. Předpokládaná doba výpadku je do 27.7.2020.

Na čo hľadáte odpoveď?

Ochrana osobných údajov

Dokumenty na stiahnutie

Vernostný program

Záruky a garancie

Nákup na faktúru

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"wysiwyg\/zakaznicke-centrum\/kontaktni_formular.jpg"}}
Kontaktuj nás

Kontaktuj nás