Hlavný obsah

Naše odborné centrum je od 19.12. otvorené len pre firmy a živnostníkov. Pre verejnosť zatvorené.

Celé odborné centrum Bratislava je od 19.12.2020 otvorené len pre firmy a živnostníkov.

Môžete tiež využiť novú službu Objednaj a vyzdvihni na predajni.

Mám darčekovú poukážku za nákup stromčeka, ako ju môžem uplatniť?

Ak ste u nás zakúpili vianočný stromček a dostali k nemu darčekovú poukážku na januárový nákup, predlžujeme termín, do kedy u nás môžete poukážku uplatniť. Aktuálne ju môžete využiť v rámci služby Objednaj & vyzdvihni. Akonáhle dôjde k otvoreniu odborného centra pre verejnosť, na uplatnenie poukážky budete mať 22 dní od dátumu otvorenia.

Akými konkrétnymi spôsobmi môžem doložiť, že som firma / živnostník, nie bežný zákazník?

Najlepšie je mať pri sebe živnostenské oprávnenie, prípadne jeho kópiu. Uznávame aj foto napríklad v telefóne. Ďalším variantom je poznať naspamäť IČO alebo sa preukázať našej vernostnou kartou na IČO registrovanú. Platnosť údajov si neskôr ešte overujeme v databáze štátnej správy.

Otváracia doba

Bežná otváracia doba

Po–Pi7:00–21:00
So8:00–21:00
Ne8:00–21:00

Adresa
Obchodná zóna PHAROS
Pri letisku 1
821 04 Bratislava - Ružinov

Tel.: 02/222 11 211
Fax: 02/222 11 293
e-mail: info.830@bauhaus-sk.sk

Dopravné spojenie a MHD

autobusový spoj č. 69

Objednajte si tovar z pohodlia domova

Odborné centrum je pre verejnosť síce zatvorené, ale máme pre vás možnosť objednania z pohodlia vášho domova. Stačí nám zavolať alebo poslať e-mail a až bude všetko nachystané, dáme vám vedieť a tovar si u nás vyzdvihnete.

Objednaj & vyzdvihni

Ako sa správať pre zachovanie bezpečia vás aj našich zamestnancov?

  • Plaťte ideálne platobnou kartou, nie v hotovosti.
  • Udržujte odstup od ostatných zákazníkov a zamestnancov (min. 2 metre), najmä pri informačných pultoch a pokladniciach.
  • Nezdržujte sa v predajni dlhšie, než je nevyhnutné.
  • Dodržujte, prosím, tiež pokyny obsluhy. Chránite tak seba aj našich zamestnancov.

Pokiaľ potrebujete poradiť alebo nájsť určitý produkt, naši zamestnanci sa budú snažiť vám v predajni pomôcť, fungujú však v obmedzenom režime. Prosíme vás teda o trpezlivosť a dodržiavanie dostatočného odstupu pri kontakte s nimi.

Pre viac informácií volajte linku zákazníckej podpory +421 222 211 311.

Prečítajte si tiež najčastejšie otázky a odpovede.

Najčastejšie otázky a odpovede k aktuálnej situácii

1. Akými konkrétnymi spôsobmi môžem doložiť, že som profesionál a nie bežný zákazník?

Najlepšie je mať pri sebe živnostenské oprávnenie, prípadne jeho kópiu. Uznávame aj foto napríklad v telefóne. Ďalším variantom je poznať spamäti IČO alebo sa preukázať našou vernostnou kartou registrovanou na IČO. Platnosť údajov si následne ešte overujeme v databáze štátnej správy.

 

2. Koľko ľudí môže do špecializovaných centier vstupovať naraz?

Na jedno IČO môžu vstúpiť 2 osoby. Výnimky nie sú možné.

 

3. Čo keď som profesionál, ale som v pracovnom pomere?

V tom prípade budeme potrebovať plnú moc majiteľa firmy a znalosť identifikačného čísla. Dokument nie je nutné úradne overovať.

 

4. Mám u vás požičané náradie, ale som fyzická osoba. Ako môžem náradie vrátiť?

V tomto prípade vyčkajte, kým vás nekontaktuje pracovník BAUHAUS a nedohodne sa s vami na alternatívnom postupe vrátenia tovaru. Za obdobie, počas ktorého máte stroj vypožičaný nad rámec dohodnutej lehoty, nebudete nič doplácať.

 

5. Nie som živnostník, ale potrebujem reklamovať kúpený tovar. Ako mám postupovať?

V súčasnosti, bohužiaľ, nie je možné reklamovať skôr kúpený tovar, pokiaľ nie ste profesionál. Každopádne po skončení výnimočného stavu budeme na tento brať ohľad.

 

6. Fungujú všetky služby, ktoré poskytujete (zoznam služieb www.bauhaus.sk/sluzby/), alebo sú niektoré z nich obmedzené?

Pre živnostníkov fungujú všetky naše služby neobmedzene, fyzické osoby vzhľadom na nariadenie zákona nemôžu využiť žiadnu z nich.

 

7. Mám dohodnutú dopravu tovaru, ale nie som profesionál. Doveziete mi ho?

Áno, dohodnuté dopravy prebehnú podľa plánu.

 

8. Som dodávateľ a potrebujem vám doručiť tovar. Ako mám postupovať?

Príjem tovaru funguje bez obmedzenia. Dodávateľom je povolený vstup na predajňu neobmedzene.