Všetko o nákupe online

Najčastejšie otázky k e-shopu

  • Musí mať moja objednávka nejakú minimálnu hodnotu?

    Nie, pre hodnotu objednávky žiadny limit nie je.
  • Koľko ma bude stáť doprava?

    Pri objednávke od 65 €, v prípade, že sa jedná o bežný balík, ktorý váhou nepresahuje 31,5 kg, je doprava objednaného tovaru k vám domov úplne zadarmo. Viac o tom, ako počítame prepravné náklady, nájdete tu: Doprava. Všetky tieto ceny sa týkajú výhradne objednávok z e-shopu. 

  • Môžem si nechať zaslať tovar do zahraničia?

    To v tejto chvíli bohužiaľ nie je možné, objednávky doručujeme iba na slovenské adresy. Na druhú stranu, naša spoločnosť BAUHAUS pôsobí v 19 krajinách Európy, nie je teda vylúčené, že máme e-shop aj v krajine, v ktorej potrebujete (napríklad Maďarsko, Rakúsko, Česká republika, či Nemecko).
  • Objednávam si tovar z vášho e-shopu, ale chcem si ho vyzdvihnúť priamo na predajni. Je to možné?

    Momentálne si zaplatenú online objednávku nemôžete vyzdvinúť v predajni. Na to vám najlepšie poslúži  naša služba Rezervovať a vyzdvihnúť.Všetky informácie k tejto službe nájdete tu: Rezervovať a vyzdvihnúť

  • Funguje váš vernostný program aj pre nákupy v e-shope?

    Vašu vernostnú kartu môžete uplatniť pre službu Rezervovať a Vyzdvihnúť, pretože za tovar platíte až pri vyzdvihnutí v predajni. Pre online objednávky vernostné karty s okamžitou zľavou nie je možné použiť.

  • Platia množstevné zľavy, ktoré ponúkate pri nákupe v odbornom centre, aj pre nákup v e-shope?

    Áno, ceny v našich predajniach a online sú vždy rovnaké.Výnimkou sú zvýhodnené sety, ktoré ponúkame v sortimentných katalógoch, ale aj na tomto pracujeme a už čoskoro bude možné aj v e-shope nakupovať za tieto katalógové ceny.

  • Vlastním darčekové karty BAUHAUS. Je možné s nimi zaplatiť nákup v e-shope?

    Bohužiaľ, zatiaľ nie. Budeme usilovne pracovať na tom, aby to bolo čo najskôr možné.

  • Akceptujete nákupné poukážky?

    Bohužiaľ, platba nákupnými poukážkami nie je pri nákupe online možná.
  • Kde zoženiem náhradné diely pre zakúpený tovar?

    Obráťte sa na naše zákaznícke centrum, kde s vami váš dotaz preberieme a poradíme s ďalším postupom. Kontakty a otváracie hodiny nájdete tu: Zákaznícke centrum
  • V odbornom centre BAUHAUS sa mi páčil výrobok, ktorý nemôžem nájsť vo vašom e-shope. Akým spôsobom ho môžem kúpiť?

    Ponuku v e-shope neustále rozširujeme. Cieľom je, aby sme v budúcnosti mali na internete rovnakú ponuku, akú máme fyzicky v odbornom centre.
  • Ako nakladáte s mojimi osobnými údajmi, ktoré vyplňujem počas dokončovania nákupu v e-shope?

    Súkromie našich zákazníkov je pre nás dôležité. Náš poverenec na ochranu osobných údajov dbá na dodržiavanie právnych predpisov týkajúcich sa ochrany osobných údajov, najmä európskeho všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov platného od 25. mája 2018. Všetky podrobnosti týkajúce sa ochrany osobných údajov si môžete prečítať tu: Ochrana osobných údajov

Na čo hľadáte odpoveď?

Reklamácie a vrátenie tovaru

Rezervovať a vyzdvihnúť

Všeobecné obchodné podmienky

Zákaznícky účet

Máte nejaké ďalšie otázky?

{"vsf-contact-form":{"placeholder":"Kontaktujte n\u00e1s","form_image":"wysiwyg\/zakaznicke-centrum\/kontaktni_formular.jpg"}}
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás