Hlavný obsah

Objednaj a vyzdvihni

Objednajte z pohodlia vášho domova

Objednajte si tovar z pohodlia vášho domova bez nutnosti navštíviť BAUHAUS. Pošlite nám vybrané produkty e-mailom alebo zavolajte na zákaznícku linku a my vám všetko nachystáme na vyzdvihnutie pred predajňou.

Máte darčekovú poukážku za nákup stromčeka?

Aktuálne ju môžete využiť v rámci služby Objednaj & vyzdvihni. Ak ste u nás zakúpili vianočný stromček a dostali k nemu darčekovú poukážku na januárový nákup, predlžujeme termín, do kedy u nás môžete poukážku uplatniť. Akonáhle dôjde k otvoreniu odborného centra pre verejnosť, na uplatnenie poukážky budete mať 22 dní od dátumu otvorenia.

Kde hľadať produkty

Pošlite nám odkaz na produkt alebo artiklové číslo. Toto 8-miestne číslo nájdete pri produktoch v našich katalógoch.

Katalógy

Nenašli ste požadovaný produkt? Zavolajte na našu zákaznícku podporu, ktorá pre vás dostupnosť produktu overí:

Telefón: +421 222 211 311 (Po–Pi 7.00–19.00; So–Ne 8.00–18.00)

E-mail: podpora@bauhaus-sk.sk

Pozn.: Ak tovar nemáme na sklade, nie je, bohužiaľ, možné ho v rámci služby objednať. Služba sa takisto nevzťahuje na tovar, ktorý upravujeme na prianie zákazníka (napr. prírez dreva, miešanie farieb, vážený tovar atď.)

Objednanie produktov

Objednávať môžete telefonicky (+421 222 211 311) alebo e-mailom (podpora@bauhaus-sk.sk).

V e-maile uveďte, prosím, nasledujúce:

  • Vybrané produkty – odkazy alebo artiklové čísla
  • Vaše meno, priezvisko a kontakt na vás – telefón a e-mail

Potvrdenie objednávky

Hneď ako bude vaša objednávka nachystaná, ozveme sa vám a potvrdíme konkrétny čas odovzdania tovaru. V potvrdzovacom e-maile dostanete aj číslo objednávky, ktoré potrebujeme na identifikáciu a výdaj tovaru.

Vyzdvihnutie tovaru

Objednaný tovar na vás bude čakať vo vami zvolenej predajni v dohodnutom termíne. Pre jednoduchšiu identifikáciu si, prosím, vopred nachystajte číslo objednávky. Za tovar platíte až pri jeho prevzatí (v hotovosti, platobnou kartou).

Pozor, objednávky, ktoré nebudú vyzdvihnuté v dohodnutom čase, budú stornované.

Najčastejšie otázky a odpovede

  1. Kde si môžem objednávku vyzdvihnúť?
    Objednávka bude pripravená v dohodnutom termíne na označenom mieste. Pre vyzdvihnutie nie je potrebné vstúpiť na predajnú plochu.
  2. Kedy bude tovar pripravený na vyzdvihnutie?
    O dostupnosti tovaru a termíne vyzdvihnutia vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky hneď, ako to bude možné.
  3. Prevzatie tovaru a platba
    Platba je možná platobnou kartou aj v hotovosti pri prevzatí tovaru. Majte rúško alebo iné zakrytie úst! Chránite tak seba aj našich zamestnancov.

Ďalšie podmienky

  • Trvanie prípravy objednávky závisí od počtu objednávok a nie je možné garantovať termín.
  • Zamestnanec môže odmietnuť odovzdať tovar zákazníkovi, ktorý nebude mať rúško alebo iné zakrytie úst.

Aktuálna ponuka

Platnosť: 29. 3. 2021 až 2. 5. 2021